Adbox

Friday 1 September 2023

PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN PUTRAJAYA SELANGOR KUALA LUMPUR NEGERI SEMBILAN MELAKA



EMCEE KAHWIN - PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN


Kami menawarkan servis Pengacara Majlis untuk Majlis Pertunangan, Majlis Pernikahan, Majlis Resepsi atau Majlis Persandingan bagi tahun 2023 - 2024 dan tempahan dibuka sepanjang masa. Pelbagai pakej disediakan untuk disuaipadankan dengan bajet anda.


Emcee yang sangat berdedikasi dan berpengalaman dalam mengendalikan majlis yang diadakan di tempat-tempat yang terkemuka sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selangor. Antaranya di PWTC, Hilton Hotel, Shangrilla Hotel, Le Meridien Hotel, Westin Hotel, Concorde Hotel, Hotel Maya, The Urban KL, Forest Valley, Glasshouse Shah Alam, RUANG, Bangi Resort Hotel, Sunway Hotel, Lantera Venue dan juga Magica Grand Ballroom.


Emcee Adam 01162099363

Emcee Kahwin Terlajak Laris

Pengacara Majlis Perkahwinan Pilihan Ramai

Bilingual Wedding Emcee | Emcee Kahwin Dwi-Bahasa

Profesional | Berkualiti | Mantap | Versatile


https://wa.me/601162099363




#emceeofmalaysia #pengacaramajlis #eventplanner #weddingplanner #majlisperkahwinan #professionalemcee #walimatulurus #majlispernikahan #malaywedding #galeriperkahwinan #pesonapengantin #pengantinbaru #emceekahwin #emceemalaysia #weddingemcee #weddinghall #weddingvenue #weddinghall #grandwedding #majlisresepsi #weddingcoordinator  #weddingday  #bilingualemcee #emceedwibahasa #terlajaklaris #perkahwinanmelayu #majlisresepsi #resepsi

No comments:

Post a Comment

Adbox